wtorek, 18 lipiec 2023 13:37

Oprogramowanie call center dla małych i średnich firm: funkcje podstawowe

Oceń ten artykuł
(0 głosów)
call center cloud call center cloud pixabay

Oprogramowanie call center dla małych firm – to oparta na chmurze platforma przeznaczona do obsługi klienta za pośrednictwem połączeń telefonicznych. Ponieważ zasadniczo wykorzystuje internet do połączenia telefonicznego zamiast centrali telefonicznej, może znacznie zwiększyć produktywność agentów i obniżyć koszty obsługi.

 

Większość z narzędzi call center cloud wykorzystuje automatyzację do obsługi powtarzalnych zadań i oferuje klientom kanały samoobsługowe. Pomaga to zwolnić czas agenta i pozwala klientowi samodzielnie rozwiązywać podstawowe zapytania. W ten sposób system telefoniczny pomaga małym firmom obsługiwać operacje call center bez konieczności tworzenia pełnoprawnego call center.

Niektóre inne przydatne funkcje oprogramowania call center obejmują:

Połączenia przychodzące i wychodzące

Umożliwiają agentom obsługę połączeń przychodzących (zwykle skarg lub pytań dotyczących produktu lub usługi) i połączeń wychodzących (połączenia zimne używane do promowania nowego produktu klientowi w nadziei na sprzedaż).

Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)

Rozwiązuje zapytanie klienta bez konieczności interwencji agenta. W przypadku konieczności interwencji IVR przekierowuje klienta do odpowiedniego agenta lub działu.

Dystrybucja połączeń

Inteligentny routing połączeń w contact center w chmurze kieruje klienta do dostępnego agenta, skracając czas oczekiwania i zapewniając, że klient otrzyma pomoc tak szybko, jak to możliwe. Klient zostaje skierowany do odpowiedniego agenta w zależności od jego odpowiedzi na etapie IVR.

Obsługa wielokanałowa

Umożliwia klientom kontakt z agentami za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak e-mail, media społecznościowe i czat na żywo.

Integracja z CRM 

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) umożliwia agentowi dostęp do profilu klienta i wszelkich potrzebnych informacji bez ponownego pytania klienta. Śledzi również zachowanie klientów, umożliwiając zespołowi wsparcia odpowiednią obsługę klientów.

Raportowanie

Daje lepsze zrozumienie wydajności agenta i zwiększa odpowiedzialność za wykonywane zadania. Zapewnia również wgląd we wszelkie typowe problemy zgłaszane przez klientów i pomaga w doskonaleniu szkolenia pracowników.

Większość nowoczesnych rozwiązań oprogramowania call center oferuje te funkcje, które ułatwiają zarządzanie dużą liczbą połączeń.Na szczęście istnieje wiele programów call center dla potrzeb małych firm, które mogą pomóc agentom wewnętrznym w efektywnej obsłudze połączeń z klientami i innych powiązanych zadań. Jako mała firma możesz nie mieć środków na prowadzenie dedykowanego call center do obsługi swojej bazy klientów. Jednak obsługa klienta nie jest czymś, na co można pójść na kompromis, zwłaszcza małej i rozwijającej się firmie.

  • Czym są hot deski w biurze? Jak przygotować biuro na ten styl pracy?
    Czym są hot deski w biurze? Jak przygotować biuro na ten styl pracy?

    Szczegółowa analiza rynku nieruchomości jasno pokazuje, iż wynajem biur w Krakowie przyjmuje całkowicie inną formę niż miało to miejsce jeszcze do niedawna. Jest to przede wszystkim odpowiedzią deweloperów na stale zmieniającą się specyfikę prowadzenia działalności gospodarczej w naszym kraju oraz wskazuje na pragnienie sprostania oczekiwaniom i preferencjom możliwie jak największej grupy potencjalnych konsumentów.

    Written on sobota, 23 wrzesień 2023 14:22
  • Jak sprawić, aby Twoje wesele było niezapomnianym wydarzeniem?
    Jak sprawić, aby Twoje wesele było niezapomnianym wydarzeniem?

     Ślub jest jednym z najbardziej doniosłych wydarzeń dla wielu z nas. Marzymy o tym, aby był to dzień pełen radości i szczęścia. Organizując wesele chcielibyśmy, aby było ono idealnie zaplanowane i na zawsze pozostało w pamięci wszystkich obecnych gości.

    Pragniemy, by to wyjątkowe wydarzenie było celebracja naszej miłości w gronie najbliższych osób. Jak zaplanować ten idealny, wymarzony dzień? Oto kilka wskazówek, które mogą pomóc w stworzeniu niepowtarzalnej atmosfery tego magicznego dnia.

    Written on środa, 20 wrzesień 2023 16:06
  • Materac 200x220 cm: Niestandardowy Rozmiar Materaca Dostępny od Ręki
    Materac 200x220 cm: Niestandardowy Rozmiar Materaca Dostępny od Ręki

    Kiedy szukasz materaca, standardowe rozmiary mogą być czasem niewystarczające. To szczególnie prawda, jeśli potrzebujesz czegoś większego, by naprawdę cieszyć się komfortem snu. W tym artykule przyjrzymy się materacom o niestandardowym rozmiarze 200x220 cm, które są dostępne od ręki i stanowią doskonałe rozwiązanie dla osób poszukujących większej przestrzeni do spania.

    Written on wtorek, 12 wrzesień 2023 14:55
  • Zagęszczanie gruntu - znaczenie procesu i rola zagęszczarek gruntu 600 kg
    Zagęszczanie gruntu - znaczenie procesu i rola zagęszczarek gruntu 600 kg

     Zagęszczanie gruntu to niezbędny etap w wielu projektach budowlanych, gwarantujący trwałość i bezpieczeństwo konstrukcji. Jednym z najważniejszych narzędzi wykorzystywanych w tym procesie są zagęszczarki gruntu o wadze około 600 kg. W niniejszym artykule przyjrzymy się znaczeniu zagęszczania gruntu oraz roli, jaką odgrywają te maszyny.

    Written on piątek, 25 sierpień 2023 16:26
  • Czy idealna wizytówka istnieje?
    Czy idealna wizytówka istnieje?

    Wizytówki są prostą formą promowania danej marki. Bardzo często ich wygląd, decyduje o chęci odbiorców do nawiązania współpracy z Twoją firmą. Mimo że współcześnie główną rolę odgrywa reklama w social mediach, to w sektorze B2B i w usługach często przekazywanie wizytówek jest nadal praktykowane. Nie powinno się o nich zapominać, gdyż w dobie elektroniki dla wielu osób tekturowe prostokąciki mogą być czymś wyjątkowym i godnym zapamiętania.

    Written on środa, 23 sierpień 2023 16:00