Oprogramowanie call center dla małych i średnich firm: funkcje podstawowe
Oprogramowanie call center dla małych firm – to oparta na chmurze platforma przeznaczona do obsługi klienta za pośrednictwem połączeń telefonicznych. Ponieważ zasadniczo wykorzystuje internet do połączenia telefonicznego zamiast centrali telefonicznej, może znacznie zwiększyć produktywność agentów i obniżyć koszty obsługi.
Jaką kasę fiskalną wybrać dla branży gastronomicznej? Jakie funkcje musi posiadać?
Kasy fiskalne spędzają sen z powiek przedsiębiorcom już od lat. Jedni oceniają ich posiadanie jako zbędny wydatek, inni z kolei widzą w nich możliwość szybszej obsługi, integrowania urządzeń, czy lepszego zarządzania. Jaka kasa fiskalna do gastronomii okaże się najlepsza? Którą wybrać, aby być w pełni zadowolonym? Opcji jest wiele – wszystkie zdecydowanie warto dobrze przemyśleć.